keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Valoa kansalle joka...

 
 
Ihanaa keskiviikkoa ystävät!
 
Piti tulla teille esittelemään ostoksiani Saksasta, jossa olimme ihanan Liisan (Little Dreams and Cloudlets blogista)perheen vieraina.
Koneella oli kuitenkin valmiina kuvat, jotka olin jo unohtanut, nämä tosiaan napsin viime viikolla Ikean reissun jälkeen. Joten mennään näillä ja sitten myöhemmin kuvia ostosmatkalta.
 
Elohiiri sai jo hetki sitten uuden sängyn. Maalia luonnollisesti sai tämä kaunis korkeapäätyinen sänky ylleen ja kuinka kaunis siitä sitten tulikaan. Olin pitkään tällaista metsästänyt, niinhän se on, kun oikea tulee kohdalle sen tietää heti!
Tämä oli rakkautta ensi silmäyksellä!
 
 
 


Ikeasta löytyi kiva valoketju, jossa taloja
 



 
 
 
Nallet hyllyllä vartioivat pienen unta ja pitävät pahat unet loitolla. 




"Nähdään" taas, nyt on vapaat ja aion nauttia siivouksen-pyykkäyksen-ruuanlaiton lomassa myös hiukan kirppistelystä!

5 kommenttia:

Liisa kirjoitti...

No tulihan se siet ltä! Vitsit mä oon oottanut sun postausta, hih ;) Vaikka muuten onkin kuultu harvase päivä :)

Aivan mielettömän kaunis toi sänky, vielä paljon ihanampi (jos mahd.) kun osasin sun kuvausten perusteella odottaa! Huoh... Voi kunpa löytäsin meidän sänkyyn tollasen korkean päädyn...?! Mies ei oo vielä ihan lämmennyt "haisevien jäteikkunaluukkujen" tuloon toimittamaan sitä tehtävää ;D

Mä lähden jatkaan ompeluita, sain naapurin koneen lainaan :)

ps. Sain siivottua koko kämpän tänään vimpan päälle! Jokos rouva sai imuroitua ;) ? Viel ku jaksais joku päivä ikkunat pestä, puuh...

Krista/Sisustus Villa Blanco kirjoitti...

Heiheihei! :)
Käytin sit lopulta lapsityövoimaa ja touhusin ite jotain ihan muuta, hih! Älä muistuta ikkunoista, nuo yläkerran vanhat ruutuikkunat in jotain kauhuleffaa kamalampaa pestä... Vielä kun olen ikkunanpesulle allerginen ;)
Mä tässä jo mietin et lähetän sulle yhden ompelukoneen kun mulla niitä äidin peruja on kolme kaapissa pölyyntymässä... Kun joskus osais ommella oikein kunnolla :)

Palataan taas, koitan ladata SEN jutun...

Elviiran Kammari kirjoitti...

Meillä kans samantyylinen sänky, semmonen kylläkin kaunisruskea. Olen miettinyt sen maalaamista, mutta en raaski, koska ruskeana palvellut jo meidän perhepiirissä kolmea lasta. Kiva tuo talovaloketju. Taidampa hankkia samanmoisen. Tänään muuten laitan verannalle "jouluvalot". Pitäkööt kyläläiset mua mien hulluna tahansa.. Valoa Kansalle Joka Pimeudessä Vaeltaa.. eikös se ollut sinunkin teemasi ?

Krista/Sisustus Villa Blanco kirjoitti...

Reissuja ja romantiikkaa: niin laitoin minäkin ;) Ollaan sit "hulluja" molemmat ;)

Tuo sänky kun ei ole omia peruja, ei haitannut pieni maalaus, vois olla toisin jos olis perintösänky, en maalais minäkään!

AnnaO kirjoitti...

Kaunista :) ihana sänky ♥
ja upeat nuo talo-lamput.