torstai 24. tammikuuta 2013

Muutoksia ruokailutilaan

Aina aika-ajoin tulee tarve selkeyttää tyyliä. Minulle iskee hirveä tavara-ähky...
Todella kauan olen haaveillut teollisesta ripauksesta romantiikan sekaan. Nyt se on saanut alkunsa :)
Olin jopa hieman kyllästynyt tummiin hirsiseiniin, nyt jopa taas nautin niistä. Jotta elämä ei olisi liian helppoa edes sisustuspuolella, haaveilen tiiliseinistä, huoh! Onneksi mieheni ei taida enää lukea tätä blogia kovin usein, tiedän miten hän kauhistuisi tuosta äskeisestä :) Jos me sitte eläkepäiviä asumme vanhassa tehtaassa...
No, jokatapauksessa Jouluksi kotiutui Tolixit ja pari viikkoa sitten klahvipöytä, johon mahdumme nyt koko porukka hyvin ympärille. Tolixeja hankin tuohon ympärille lisää, ovat niin mahtavat lapsiperheen tuolit ja mikä parasta, niin ihanat <3
Uusi lamppu on hankinnassa, ihania on paljon, mutta se oikea ei ole vielä tullut vastaan, sen aikaa mennään vanhan olkkarinlampun valossa.
Seinälamput tilasin Ellokselta, kaikkea ei sisustuskaupan täti löydä edes omilta tukkureilta ;) nuo olivat niin sopivat tähän tilaan.
Ja sitten kuvat... Seuraava postaus onkin ihanan Liisan mulle antama haaste, jossa kerron hieman itsestäni... Palataan!









3 kommenttia:

Nuppu Home kirjoitti...

Tosi kivan näköiset nuo valitsemassa seinälamput. Minulle tuli viikko sitten seinään niin vanhanaikainen "lamppu", että siinä tunnelmallista valoa antaa kynttilä ;-)

Tiina kirjoitti...

Ihana tunnelma ja ihanan näköistä. Nuo hirsiseinäthän ovat upeat!

Liisa kirjoitti...

Ihanan näköistä kuten kaikki teillä! ;)
Mä niin jo odotan kesää...ja siis siihen liittyen pääsyä sun klahvin ääreen kahvittelemaan tolixilla istuen :D